Педагогічний колектив закладу працює над науково-методичною проблемою «Розвиток творчості старшокласників в умовах МНВК».
Методична робота в комбінаті – це спеціальний комплекс практичних заходів, які спрямовані на всебічне підвищення компетентності та професійної майстерності кожного майстра виробничого навчання і викладача. Цей комплекс орієнтований, перш за все, на підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а в кінцевому результаті – на підвищення якості й ефективності освітнього процесу.
Центром цієї роботи є методичний кабінет, основним завданням якого є:
- надання допомоги викладачам та майстрам виробничого навчання у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності;
- координація змісту, форм і методів самоосвіти викладачів та майстрів виробничого навчання та колективної роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів з тим, щоб спрямовувати їх на вирішення проблем, які стоять перед освітою;
- пропаганда досягнень педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.
Методичний кабінет має необхідні:
1. Нормативно-правові документи:
- Конституція України, законодавство про освіту, урядові документи з питань освіти, накази та інші інструктивно-нормативні документи Міністерства освіти і науки України;
- Положення та інструктивні матеріали з питань організації методичної роботи;
- Інформаційні збірники Міністерства освіти і науки України.
2. Внутрішньокомбінатівські нормативно-правові документи:
- Наказ про організацію методичної роботи в поточному році;
- Навчальний план МНВК;
- Перспективний, річний плани роботи МНВК;
- Графік навчального процесу;
- Розклад навчальних занять, індивідуальних консультацій;
- Матеріали роботи колективу над науково-методичною проблемою;
- Документація з підвищення кваліфікації педагогів.
1. Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу:
- Список підручників, за якими працює МНВК;
- Робота методичної ради МНВК;
- Тематичні папки.
2. Основні навчально-методичні матеріали з навчальних дисциплін:
- Дидактичні матеріали, матеріали для організації контролю знань;
- Аналітичні матеріали моніторингу за навчальним процесом;
- Нормативи оцінювання учнів з навчальних предметів;
- Інформації з навчально-методичного забезпечення кожного предмета;
- Тексти контрольних робіт, тренувальних прикладів і завдань до державної підсумкової та державної кваліфікаційної атестацій;
- Зразки поурочних планів;
3. Позакласна робота:
- Положення про конкурси професійної майстерності серед учнів;
- Матеріали організації та проведення тижнів професій;
- Матеріали на допомогу викладачам та майстрам виробничого навчання.
Зміст методичної роботи визначається завданнями навчального процесу. В методичній та організаційній роботі МНВК знайшли своє відображення наступні питання:
- Вивчення та розроблення навчальних планів та програм.
- Удосконалення методів навчання та виховання учнів.
- Упровадження інноваційних методів ведення навчального процесу.
- Аналіз виконання навчальних програм, календарних і робочих планів.
- Застосування технічних засобів навчання.
- Організація та зміст позаурочної роботи – масових заходів, екскурсій, змагань з професій.
- Вивчення досвіду роботи викладачів та майстрів виробничого навчання.
- Співпраця з організаціями з питань профорієнтації та трудового виховання старшокласників.
Загальне керівництво методичною роботою у відповідності до типового положення про МНВК здійснює директор. Безпосереднім керівником методичної роботи є заступник директора з навчально-виробничої роботи.
Адміністрація закладу є слухачами Школи управлінської майстерності керівників міжшкільних навчально-виробничих комбінатів з проблеми “Профільна школа: організація та управління”, яка працює на базі районного методичного кабінету.
З метою підвищення професійного рівня педагогів закладу, обміну досвідом роботи з колегами проводяться зустрічі з представниками міжшкільних навчально-виробничих комбінатів області, закладів професійно-технічної освіти.